Tuesday, March 30, 2010

kenape...

Ya Allah.....
kuatkan hatiku ya Allah....
Hanye kepadaMu aku memohon ya Allah.....
kenape setiap yang aku buat lately semua x betul...
projek yang aku uruskan semua ada problem...
knape aku x leh bekerja same n seorng yg berglr wanita....
kenape?....
men pergi diruku yg dulu....
mngapa kini aku bukan kau yang aku kenal selepas peristiwa itu...
aku seorg yang pentingkan diri terutama kepada kaum hawa...
aku selalu mencari alasan untuk tidak memandang mereka....
adakah ini cubaan bagiku...
kenape aku sukar menerima selepas itu...
kenape aku benci dengan hawa... dendam apekah ini...
sudah setahun 9 bulan 12 hari 4 jam 15 mnt detik itu berlalu....
kenape kau masih baru tersa semalam... kenape!! why!!!
aku kuatkan hati... if she is mine... xkan g mne... tp kanpe it so diffclt to approve...
dulu org mmggil aku pencinta wanita... pelindung... dulu aku pantang tgk wanita dibuli... sekarg aku lbh dr itu... dulu aku syg kepada semua wanita... sekrg aku membenci... adakah bergitu kuat kuasa makhluk yg diglar wanita????
aku benci dan sedih dgn diriku sekarg... aku suka aku yg dulu...
adkah aku akan berubah....
hanya msa yg mnntukan...
huh.....
adakah tempoh 4 thun yang kau beri adakah bergitu lame...
x temph itu terlalu sekejap...
ttp mengape kesan yg kua buat terlalu lme untuk diubt...
btl org kte... mnyintai hnya sesaat ttp mlupakan terlalu payah....
aku x mghrpkan keajaiban berlaku... tetapi aku menghrpkan aku dpt lalui mse ini dengan cepat dan kuat...
mne kekuatan seorg lelaki yg 10x dr wanita...
knape boleh terjadi...
adakah lelki lemah... x lelki kuat.... lelki kuat...llki kuat...
tetapi adakah kkuatan itu sudah cukup...
dulu aku bahsekan awak,kamu,kitak, utk hawa...skrg engkau,makcik...
adakah aku akan terus bergini...
aku mhn maaf atas sesiapa yg pernah aku sakiti... aku cube berubah tapi kenape ttpi bukan hari ini... aku cuba menjadi yang terbaik tetpi susah untuk kini...
but iwill try to get my previus... org berlawan dengan musuh.. ttp musuhku adalah aku sendiri... aku harap aku blh berubah...
adakah aku akan berubah?

No comments:

Post a Comment