Friday, July 16, 2010

think back.

hi... dah 2 tahun 12 hari berlalu...
Alhamdulillah segalanya dah cerah kembali... aku dah dpt adpt segala yang berlaku on me... sedih?.. hahaha... mmg sedih... tp bnyak g benda yg perlu dilakukan... hehe... hidup just like a ball... we r rolling all over the time... but remember dont ever trust people 100% if u want to achieve my bro... hahaa.. my some time people will say that im rude... x ingt org... but honestly i never forget evry single tme that happen in my life dude...
kuatkan ati n tabahkan diri.. nothing imposible n never give up... that is the word that i awayz hold all over the time... jgn jadi org yang lemah kerana lemah akan membuatkan kita jd lbih lemah.... kuatka dr... chiok!!!!.
gud luck n never give up... 4 u.. hpe ull be happy... it's been a rough time 4 me but i can across it.. thanks for making me more vulnerable.

No comments:

Post a Comment