Sunday, August 15, 2010

..................

hi... salam...
ni myb yg julung kalinye aku post kat blog public ni....
tp aku dah x nak pendam....
penig sangat2.......
terus terang aku ckp aku tengah konfius sgt2... aku x taw kenape.....
aku try crik jawapan tp masih buntu... makin lame perasaan berslah semakin menebal... knpe aku jd kejam sgt semasa dekat kuching... aku rase macm x knl sper aku sendiri semasa kat kuching....
aku plk dengan perubahan sendiri... slpas berfikir dan berfikir dan berfikir..... aku tersedar yang aku dah buat banyak sgt kesilapan... masih ader ka ruang tok aku mintak maaf..... aku png.....
knpe n aku.. aku pun x taw... sedih?... gembira?.... sume aku x leh teka... aku komfius sgt2....
kepada kawan2 yang pernah ddk sebumbung dgn aku.... zai,fauzi,haziq n hazrul hazwan... aku mintak maaf sgt2.... aku bnyak wat slh n korng tme korg kat kuching.....
aku xtw kenape aku mcm x knl dri kau mse tu... aku rse lain sgt...to budak perempuan...ayuni,murul,yan n nani... aku mintak maaf sgt2 aku sktkan ht korg... aku try ikut kehdk krang tp kau mcm out of control....sory2 sgt2 dr korang.... to alin,mira,ayu,zila n fizah... thnks sgt2 koz even aku jd bengong korng stll leh nasihat n sbr n aku... aku nak mintak maaf ea n korang sume... hehe...
to all ARC member setiap aper yg kite buat tme practical.... aku akan ingat smpai bile2.... aku bnyak blajar erti kawan n kemasyarakatan dr korang... even mse tu aku x sedar... tapi Alhamdullillah aku berpeluang menghargai aper yang kite pernah rase dulu...hehehe... tiap kali aku driving kat semenggok aku akan teringat aku, nurul, fauzi n yan berjoging sme2... hehe... aku akan teringat masakn zai... thanks zai mskan ko mmg sedap... untuk org dapat ko..hehehe...klo g forest, liza gourment,j.j..hahaha mcm plk jer... btl la org ckp fren ship never end... yan aku nak mitak maaf n ko aku pernah ckp lidah ko mcm anjing tpi bukan sngaja...aku sekadar bergurau tp sgt keterlaluan... sori sgt2 ka... hpoe ko awayz happi k... jngn sll sgt kluar mlm k... sori ajak ko g tmpat yg x spttnya perempuan pg mlm n ajak ko n nurul blk lewat mlm aritu... sori sgt2... nurul... dont ever give up k... gud luck n sentiasa ceria... thankz frenn.... even kita x sedar tp lmer2 kita kan sedar pntingnya ikatan frenship.... org akn meghargai klo dah kehilangan...hehee... fauzi...thanks 4 ur support k.. sorila bro klo aku ader menyinggung perasaan ko selama kat kuching k... sori aku x dpt nak jge ko tme ko demam tme tu... even ubat pun aku x mampu beli... jaht gile aku kan... Hazrul Hazwan thanks k koz sudi berkongsi cerita ea... ko demam 2 kali kat kuching tapi aku x ley nak take care langsung n korang... sory sngt2 k... honestly ko mmg baik...aku bertuah dpt n pernah berkawan n ko... aku kan hargai sampai bila2... zai... thanks k... ko bnyak berkorban n msk tok kite org... aku msh teringt msk sambal telur ko.. mmg xder pengganti... hehehe thanks bro..hehe...
to All my dppm member rasenye blm terlambt g kau nak mintak maaf kat korang sume... hehee.... gud luck all the best!!!!

1 comment:

  1. sama2 la mintk mf yea... klu2 da tersalah ckp ar apa2 la.... ermmm sbnrnya ko x da slh pun ngn aku.... mmg best memory kt kuching...sblum ni aku kurang mengenali ko n lain2... tapi kt kuching aku kenal ko n lain2 dgn rapat....thankss sbb da bawa kitaorg jln2...hehheh.. ermmm apa2 pun ko stdy elok2 yea, gud luck... insyllh klu da kesempatan nnt kita berkumpul lg k,,,

    ReplyDelete