Sunday, November 14, 2010

Kesedaran...

hi.... knpe blog ni bengong ni... hehehe...
pg td nyer entry bru post hahaha lawaknyer... klo org tgk kmfm dieorg pk aku post dlm satu mase yang sme... padahal tu yang pg tadi... hehehe... pag td aku mmg tention gile hehhee aku geram gile pas test bbi hahaha... sumenyer bermula n ayah aku g marah aku koz gune kereta adik aku... tp benda tu x membuatkan aku terasa sgt tp satu time tu ayanh aku ckp aku x gune n asyik menusahkan... tersentak wei aku... anak mne yang x tersentak bila seorg ayanh ckp mcm tu... but aku try ambik positive la.... hahaha. just td aku mmg x ley terima la.... taw x... arini aku p mani dekat ts theme park... best gile... mcm2 aku main sampai muntah2 hahahaha... padahal ari jumaat aritu dah pergi... pastu aku p jequine p karok... hahaha... kol 2 td baru balik... guard x thn lak hahaha... mmg rezeki kot hahaha....
Abah Along mintak maaf ea... klo ader perbuatan yang x sepatutnyer.... alang sedar along bnayak kekurangan klo nak dibandingkan dengn yang lain... tp along mencuba untuk yang terbaik... even kadag2 along ni emo... tpi along kadang x mksudkannye.. hehehe...
arini along buat benda yang agak pelik... along g maki dri along depan cermin ... hahaha... cadangan kwan along hahaha tapi mcm berkesan la pulak.... hehehe... btl kte abah kita akan sedar kita siape bila kita dikritik hahaha.... ummie along mintak maaf keluar ruamh x bagitaw m salam... mmg along rase bersalah n kjam sgt... mgkin along masih perlukan mas untuk berubah..... hampir 2 tahun along hilang arah n along rase baru bangun dr tdo yang panjang... mcm terpinga2 jer.... x taw aper g ni... Maafkan Along ye Ummie... hope Ummie n Abah berjaya n balik malysia dgn selamt nanti ea...
erm... dah nak pagi dah ni... aku nak p tdo la... hahaha... baru lega sikit hahaha... selamat pagi every one... hahaha

No comments:

Post a Comment