Wednesday, October 6, 2010

hi.

penatnyer... esok pg nak test arini pulak keluar result test aku yang amat teruk.. aku dpt 8 per 20 tok fizik...sedihnya ya Allah... tp nak buat mcm mane,,, dah bukan rezeki aku kot.. than... semlm aku terima surt drnya yg die berbunyi... MAJLIS KESYUKURAN ***** DAN ***** DENGAN PENUH KESYUKURAN KEHADRAT ILLAHI KAMI MEMPERSILAKAN TAN SRI DATO DATIN TUAN PUAN ENCIK CIK, SUHAILI BIN MUSTAFA SEISI KELUARGA BAGI MERAIKAN MAJLIS PERKHAWINAN PUTERI KAMI YANG DIKASIHI ************ DAN ******** PADA KHAMIS 27 NOVEMBER 2010 BRSAMAAN ***** 1431 HIJRAH BERTEMPAT DI ***************** KUCHING SARAWAK..... sedihnya Ya Allah... kalau ini cubaan aku terima Ya Allah... akhirnya semuanya berakhir... sye doakan agar korng berdua bahagia sepanjang hayat hingga ke anak cucu... A*** sye my ssh nak dtg g mjlis awak... sori sgt2 k sebab bersama n awak pada hari bahagian dan bersejarah dalam hdp even kita dulu pernah berjanji... tp kali ini sya terpaksa mgkir janji... sya doakan awak hppy sll k. MAY ALLAH BLESS U....
bersyukurlah dengan apa yang kita ada dan kita kena tahu setiap apa yang kita inginkan x semestinya kita miliki....

No comments:

Post a Comment