Saturday, October 16, 2010

hi

akhirnya ak terluah juga kat sini... payahnyer nak simpan....
aku sll senyum, bergelak ketawa dan bermain n kawan2 ku... tp knpe ak sll teigt benda yg x sepatutnya aku ingt ea. dalam nye luka yg ko pernah gris dulu kan.... sampai aku sbgai lelaki perlukan masa dan penawar yang terlalu mujarab tok merawatnyer....
knpe sampai mcm tu skali.
tp aku sedar benda tu dah berlalu.. kita dah ader kehidupan dan jln msg2 kan... hehehe... thank k a**y.. bgnkan aku dr tdo ni... aku tdo terlalu lme hehehe... tp Alhamdulillah aku smpat bgn dr tdo yg panjang tu... thanks sgt2 k...
yelah kte x bleh ikut ht kita kan... ikut ht mati ikut rasa binasa kan.... so kite ikut akal fikiran yg waras... aku bersyukur masih dikurniakan akal fikiran yg waras untuk menilai balik aper yg kita pernah lalui b4 ni. tp alhamdulillah aku berkesempatan n*y..
memcuba dan terus mencuba and nothing imposible adalah drku... kite kne berusaha kearah itu.. hehehe...
semoga awak bhgia k...
aku kne buka lembaran yang baru tok terus ke hdpan kan... tol x...
merapula,,, mcm x btl jer ni... hehehe... tp itulah yg aku pikir...
hpe time will cure it... thanks a**y...esok 18.10.10..... stu ketika dulu... 18.10.2004....hppy befday...

No comments:

Post a Comment