Monday, January 17, 2011

hi...

hello.... tadikan masa aku bali dr fac tadi ader benda menarik berlaku.. hahaha... senyum sorg2 bila aku fikirkan balik... ader juga org macm ni kat upm... actually org tu pun aku knl jugak.. hahaha.... nak tergelak pun ader juga tp kasianla pulak takut die mlu...

actually macm ni tadi... mase aku bali dr lab microbe kat biotech 2 tad... kite org jln ramai2 la... so pas jln2 p bustand tu agak la jauh la dr biotech 2... kira dah 5 min dah kiteorg jln... dtglah sorg foreigner.... die tnye slh sorg dr kite org kat mane Bursa@ dlm melayunya pejabat bendahari... x taw knpe punye la jauh mamat tu sesat sampai kat situ...

taw aper die ckp kira mcmni la bunyi nyr.. Guyz kan u tud me huer is dhe Buryci u pe em.. selng die mmg plk gile aku 1st2 x phm aper die ckp than die ulang kali kedua baru aku phm... tp dlm ramai2 kte org tui adala sorg mamat ni still bengong than die pk yang mat foreigner tu tnye kat mne nak cari teksi warna oren... berkali2 mamat tu tnye tiap2 kali gak die ckp xder... n jawap here don have a taksi just 4 bust... last2 mamat tu ckp school fee baru la die dpt tangkap yang mmt tu nak tnye kat mne pejabat bendahari... kiteorg dah pecah pert gelakkan die kat belakg.. hahaha...
klo p dgr mmg klaka... ader jugak rupenye student kat cni mcm tu.. hahaha

No comments:

Post a Comment