Wednesday, January 12, 2011

hihi

yah... dah lme aku x contg blok ni... akhirnya aku berkesempatan juga... baru blk nih.. hehehe... pntnyer aku mggu ni... tiap2 mggu ader prgram... x abis2 n pgramnyer... huhu... tiap2 mlm ader metg.... esk aku nak p interview org tok jd ajak aku plk... aku buat 2 pgrm sem ni... pnt la beb... tp aku x ley buat aper2... buat je la nanti abis siap la tu... dah org bg tggjwp... nak x nak kne wat jugak....
td mse lab td best gile... culture aku jdi lak tu.... hehehe... xder la ssh mcm 1st tme aku wat sem lps... dah biase clture jd mcm ok lak... best... hehehe.... rse x sbr nak p observe dieorg mggu depan ri selasa.. hehehe... rndu lak.. hehehe..

wei... akhrnya aku dpt mnyesuaikan dr aku setelah sekian lme aku jd x tentu arah.. hehehe... skang aku dah boleh belajar tok menerima kenyataan... yah aku dah mampu tok berdiri balik... dulu aku terlalu takut n byg sendri skng ni Alhamdulillah suem dah ok dah... tp just perlukan sedit mse g tok membetulkan benda2 yang belum amapu tok aku betulkan... hehehe... banyak benda yang aku blaja dr masa lampau... btl org ckp hidup ni penuh pancaroba... banyak yang kita x taw... kita perancang Allah yang tentukan tok kita... so kita terimalah seadanya ek.. myb ader baik n brk nyer.. hehehe... akhrnya aku blh mnrk nafas blk...

n lastly... do ur best.. nothg imposible... be maricle...

No comments:

Post a Comment