Thursday, April 21, 2011

Cabaran ???




Cabaran????

Ape yang kita fikir bila org sebut perkataan tu....

Certain people will say it hard, but some will say like challenge...

Hahaha.... tu sama juga n aku.... beberapa hari lepas aku diberi kepercayaan memegang amanah....

Amanah dan jawatan yang amat tinggi untuk aku sebagai budak 2nd year....

Aku selalu bertanya pada diri... layak kah aku untuk jawatan setinggi itu...

Mampukah aku untuk melaksanakan tanggungjawap tu dengan sebaik mungkin nanti...

Adakah aku akan kencundang dalam pelajaran dengan timbunan kredit semester yang berlambak2...

Aku masih mencari jawapan yang tidak pasti..... bilakah persoalan ini terjawap...

 aku harap biar masa yang menentukan....

Tapi aku akan cuba buat yang terbaik... dan cuba menjadi yang terbaik... 

Sebab aku rasa nothing imposible kat dunia ni... kalau kita nak kita akan dapat....tol x???

myb betul myb x kan... hahaha.... but whatever it is... take it with open mind n pure heart...

Sama2 kita doa k... moga2 kita sama2 dapat menempuh segala dugaan yang datang dengan baik...

kepada rakan2 sesi 2011/2012... chiok2!!!... do our best... Nothing imposible!!!!


No comments:

Post a Comment