Wednesday, April 13, 2011

Di sini bermulanya segala....



salam...

buat kali yang ke jutaan kalinya aku nak ucap trimas pada sape2 yang singgah kat blog ni...

blog ni xder paper just tempat luangkan masa dan luahkan segala yang terpendam hahaha....

ok...

pagi tadi aku p format aku nyer lappy... so format neyr format pas siap aku transfer blk vedio2 aku yang lme 2 hahaha...

than... aku jumpe blk vedio zaman aku mude2 lu hahaha.. mudala sgt kan... zaman aku diploma dulu...

rupanya aku simpan sume muvee tu.. ingatkan aku xder dah... rupanye ade g... dari sem 1 sampai dinner sem 5 lak tu....

hahah alang2 dah jumpe ape lagi.. aku pun p la tgk2 satu2... teringat balik lak aku kat zaman2 tu. hehe..

best sangat2 hahaha..macam baru semalam benda tu berlaku.. macam fresh lagi dalam ingatan.. 

enjoy n kawan2... p makan sotong kangkung... mandi sungai... makan canai kat khamil cafe hahaha.... best la

 masa tu.. tapi mustahil tok diulang blk... klo berkesempatan untuk ulang pu xnakla.. sayang..

rapat sangat2 kami mase tu... masalah member sume kami tau.. sampaikan dah jadi macam famly.. punya la best...

 bukan nak busy body la kan tapi disebabkan sayang n cosmet sayang n kawan...

yang berlaku kat member kosmet kami kami selesaikan sama2... 

hahaha.. tapi skang ni sume tu dah berlalu... apa yang ada hanyalah kenangan di dalam hati hehehe...

betul kta orang masa akan berlalu tapi kenangan dan pengalaman yang kita lalui membuatkan kita lebih matang...

kita akan lebih kenal dengan diri kita sendiri.... siapa kita sebenarnya....

to all my former cosmate... gud luck dalam apa jua yang korang ambik k..... ingat..... 

wang boleh dicari tapi kawan yang memahami kawan yang lain sukar diganti....

chiok!!! DPPM BATCH 2007... ALL THE BES...

Gamba Di Kuching

Dinner DPPm 2009

Dinner 09

Last Raya di Bintulu




No comments:

Post a Comment