Thursday, March 31, 2011

Salam...



Ya Allah...

penatnya aku  minggu ni...

bukan aku  nak mengadu tapi dah x taw nak meluah kat mane...

asgment melambak dengan aktiviti yang x abis2 lagi...

rase macam dah tak larat dah nak tanggung lagi...

hati sedih tapi muka tetap cuba senyum...

banyak masalah tapi tetap cuba senyum...

kerna aku percaya dengan senyum akan jadi uabatnya..

kalau berterusan macam ni sem depan aku rasa nak relax je la...

malas nak join aper2..

depan kawan2 aku cakap aku ok tapi hakikatnya hanya Allah yang tahu...

nak lepaskan dah tanggungjawap dan amanah orang...

kita semua paham kalau x tunaikan amanah....



ada orang cakap kat aku... semua orang busy so i take it as a positive...

ya semua aorang mengalami masa macam aku so..

why they can but why not me kan..

what can i do..... :-( just tawakal.... n do the best..

exam x lama lagi ni...
Donot give up like this cat.. hehee


No comments:

Post a Comment