Tuesday, April 3, 2012

Gelora Hati

hi... em.. asal mlm ni aku rasa mcm sdh sangat ea... huhu... even aku khamis t dah nak blk... but then budak final year dah nak practical dah.. hehehe.. sunyi la floor aku pasni macam xder org lak pasni... em.. bkn sebab tu kot.. act td aku terbaca post kawan aku time sekolah lu time kat SMKA lu masa tu form 5.. than bial aku open n tgk blk gamba2 time tu wa.. bestnyer... aku n my best fren aku time tu org kata mcm belangkas. mne2 berdua.. tp actually mmg best la time tu.. xder bnyak masalah yang timbul dalam hidup aku... tiap hari ape yang aku tau bangun subuh then p sarapan than perhimpunan pergi kls tgh hari makan pastu solat zohor blk ke asrama.. pastu rht sampai ptg.. mlm pergi maghrib sampai isyak pastu sambung study.. wa.. so simple.. klo nak compare n life aku sekarang jauh bezanya.. aku rasa time tu aku rasa bertuah dapat seorang sahabat yang sangat memahami... tapi sekarng ni aku makin lemah.. banyak dugaan dalam hidup aku. aku tak terfikir akan jadi sampai macam ni sekali.. aku hidup penuh dengan pembohongan... semua yang ada adalah palsu. tapi sahabat aku masi perlukan kau untuk backup aku dari blkg.. macam2 masalah sekarang n aku takut aku hilang arah tempat tujuan... Kenagan tinggal kenangan... tapi kita harus kedepan. ya memang tapi ada kalanya terlalu berat kaki menghayun langkah... YA Allah ku mohon kuatkan hati hambamu ini YA RABBI.... hanya engkau tempatku bermohon.... titisan air mataku untuk mu di pagi hari hanya untuk secebis ketenangan yang diharapkan oleh semua hambanya.. aku hidup dalm gelombang dosa. Ampunkan aku YA RABBI... dosa2 kerna berdusta, menyembunyikan kecelaruan hidup dan mengukirkan senyuman di mata semua.. tapi hati menangis tanpa berairmata  berduka tanpa suara.. Aku jadi hipokrit semata-mata menyembunyikan segal duka dan lara... YA ALLAH aku mohon kepadamu. berilah ketengan dijiwaku ini...aku harap aku masih cukup kuat untuk mengharungi cubaan yang akan datang nanti... :-(...

No comments:

Post a Comment