Monday, April 23, 2012

I miss U so Much!!

Hi... I MISS U SO MUCH!!! hahaha.. tu la perkara yang 1st time aku baca time aku bangun tito pagi tadi... Pelik tersangant pelik tetapi benar.. 


Haha... Pagi tadi aku dapat mesej dari insan yang dah bertahun aku lost contact, insan yang dah bertahun aku hilang di waktu ketika dahulu. Tapi Alhamdullilah kini kembali. 


kembali menyegarkan sedikit kepanasan badan di pagi hari. kehausan tekak dinihari.. 


hehehe.. Aku tersenyum sendirian.. aku berjalan kehadapan tetapi memori ku ke belakang. mengibau kenangan 10 tahun lepas semasa hari pertama berdafta di tingkatan satu. Di saat dan waktu aku bertemu dengan insan yang sungguh istemewa dari segala. 


Sungguh berharga kengan itu biarpun hanya sedetik cuma.. Aku simpan kenangan tersebut hingga ke hari ni. Than x disangka-sangka perkara yang aku ridui kini berjumpa kembali biarpun di lain waktu tempat dan usia. tapi kehangatan kemesraan masih terjalin bersama. 




Terima Kasih YA Allah kerana pertemukan kami kembali.. :-) moga hari mendatang penuh ceria berwarna...


Hope that the Wonderfull life will be MINE... :-)

No comments:

Post a Comment